2018年11月15日 星期四

滷牛腱金錢肚牛筋


今朝突然挑起條筋想食滷水牛腱,

環掂都係整,

順便滷埋金錢肚和牛筋啦喂!














材料: 牛腱2條、金錢肚1磅、熟牛筋1磅、花椒1湯匙、八角2粒、薑8片、

辣椒乾3隻、獨子蒜頭2粒、香葉4~5片、蔥白、芫茜、蔥絲、

冰糖2大粒、紹酒3湯匙

調味: 豉油5湯匙、老抽2湯匙、5碗水

做法: 急凍牛腱和金錢肚解凍後,放入鍋內加入熱水,

落埋薑3片(拍散)和紹酒1湯匙,出水10分鐘後沖水備用;

凍鍋落油,加入花椒、八角、薑片、辣椒乾、獨子蒜頭、香葉和蔥白爆香,

落紹酒2湯匙快炒至出香味,加調味、金錢肚和冰糖煮滾後,

轉小火慢慢滷30分鐘後,加牛腱繼續滷1小時,

最後加埋熟牛筋滷多30分鐘,按個人口味加鹽和糖調味後熄火,

待涼取出牛腱、金錢肚和牛筋放入大碗內,倒入已隔去渣嘅滷汁,

浸8小時或以上便成。

~呢個滷牛腱金錢肚牛筋,冷食熱食都得架!

~冷食嘅話,將牛腱金錢肚牛筋切片,加入滷汁(煮滾咗但已涼)和麻油,

灑上芫茜和蔥絲,撈勻就食得啦!

~熱食就可以切片後,用嚟煮湯粉麵食喇!

~熟牛筋係凍肉舖(佳寶)買架,由於佢已經處理過,所以炆嘅時間會較短呀!


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


8 則留言 :

  1. 出水需要水开了,再放东西进去吗?我昨晚把牛展卤了一个半小时,今天又小火卤了大半个小时,肉太软了,但味道不错。牛肚卤久一些,怕太软身吗?想他们入味多些,所以今天又开火卤了。谢谢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常冷水落肉然後煮滾出水的。滷牛肚時間會長一點,越滷得耐越入味呀!
      牛腱就唔使煮咁長時間,滷約1小時就可以,咬落會有嚼勁,唔會太腍呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!