2018年11月12日 星期一

南瓜粟米紅蘿蔔雞腳排骨湯


話時話,

我都好耐冇煲老火湯啦!

見噚日行山行到我腳仔軟,

今日即刻買D雞腳返嚟煲個湯補一補對腳先得!

南瓜粟米紅蘿蔔雞腳排骨湯,

清甜好飲,

正呀!











材料: 南瓜半個、粟米1條、紅蘿蔔(有泥)1個、雞腳15隻、

排骨頭$50、蜜棗3粒、陳皮半個

做法: 排骨和雞腳出水後,雞腳去甲,沖乾淨水盛起

南瓜、紅蘿蔔和粟米去皮切件;陳皮浸軟去

將凍水10碗和陳皮先放入煲內煲滾,加入其餘材料煲至翻滾後,

轉小火慢慢煲2.5小時,最後落鹽調味便成。

~煲2.5小時嘅話南瓜會溶哂係D湯度架!如果想食到南瓜嘅話,

記得留起部份南瓜,等到最後半小時先落,咁就會食到南瓜架啦!

~記得凍水落陳皮,唔係煲湯會有苦味架!

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!