2011年7月6日 星期三

沙爹雞柳!

呢個星期我都好鬼忙,  


忙星期六嘅畢業禮,


今年我嘅工作又係做司儀,


我又要整理司儀稿、全場座位及聚餐嘅安排等,

晚晚都要開工做嘢,

希望今年順順利利, 
咁過多一個星期,
我就可以放暑假啦!


材料: 雞扒3塊、印尼沙爹糕1/3磚
醃料: 魚露3湯匙、老抽1湯匙、糖2茶匙、粟粉1茶匙和紹酒少許
做法: 雞扒去皮切條或塊狀,用醃料醃2小時;用易潔鑊煎熟雞塊;

用熱水開印尼沙爹糕至糊狀,

將沙爹醬淋在雞面或點沙爹醬食均可。



呢隻印尼沙爹糕好鬼香o架!

次次整沙爹,

我都係用佢o架!

之前買1包要$9,
依家加到$11啦!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!