2011年7月19日 星期二

以形補形~咖哩薯仔炆牛筋腩!

唔知係咪自己論盡,

噚日落巴士時,

叉錯腳2級樓梯變1級咁落,

差D成個人扑向前,

好在我有扶住咋,

唔係就......;

不過最後我都係受咗傷,

隻右腳俾樓梯邊擦傷,

依家仲忍忍作痛呀!

唔得要整D嘢食補補佢先得!




材料:牛腩、牛筋、薯仔、A1咖哩醬、椰汁、薑片、蔥和蒜頭

做法: 牛腩薑片、蔥和紹酒出水;凍油落Le-creuset 24cm湯煲,

爆香蒜頭後加A1咖哩醬炒香,加牛腩和1碗半水炆45分鐘;

用滾刀切薯仔,落少許油煎煎薯仔表面;


落薯仔和牛筋再炆多30分鐘左右,加椰汁煮滾後上碟,

最後加蔥花裝飾便成。

(如果用普通煲炆嘅話,要落3-4碗水和炆起碼2個半鐘D牛腩先腍o架!)

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!