2024年8月1日 星期四

三文魚頭豆腐肉片湯


今日滾咗呢個三文魚頭豆腐肉片湯,

大小魔怪和老公都話點解D湯得咁少,

每人都係飲咗1碗多少少,

唔夠喉呀!

我都唔知原來佢哋咁鐘意飲呢個湯,

咁我下次再滾嚟飲啦!

平時我會落埋蕃茄薯仔一齊滾,

今次我唔記得買,

所以冇落到呀!




材料: 三文魚頭1個、有機軟豆腐1盒、豬肉片適量、薑4片、

蔥粒、芫茜適量

醃料: 鹽、胡椒粉

做法: 三文魚頭解凍後,清洗乾淨去腮後,

落醃料醃半小時;豆腐切件備用;

豬肉片落少許豉油、糖和生粉醃一陣;

燒熱少少油鍋落薑、三文魚頭煎香兩面後,

落適量熱滾水放入鍋內用大火煮滾後,

落豬肉片滾15分鐘左右(全程用大火),

加入豆腐滾多5分鐘後,落鹽和胡椒粉調味,

最後灑上蔥粒和芫茜便成。



     
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!