2024年8月7日 星期三

芥菜蝦乾瑤柱粒排骨煲


街市有芥菜苗賣,

我買咗$10嚟食呀!

雖然芥菜有少少苦澀味,

唔知係咪人老咗,

我竟然越來越鐘意食添!

今日用佢嚟整咗呢個芥菜蝦乾瑤柱粒排骨煲,

有湯有肉有海鮮又有菜,

啱哂我和老公兩個人食呀!




材料: 芥菜$10、腩排$40、蝦乾8隻、瑤柱仔1湯匙、紅椒半條、薑4塊

醃料: 豉油半湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙

做法: 腩排用醃料醃30分鐘;蝦乾和瑤柱仔浸一陣;

芥菜洗淨後莖和葉分開切段;紅椒切片;

燒熱鍋加少少油,落腩排略煎兩面,加蝦乾、瑤柱仔和薑4片,

再加入適量滾水煮滾,轉小火慢慢滾45分鐘;

之後落芥菜莖先煲8分鐘(唔需要加蓋),再落
芥菜葉滾多2~3分鐘,

最後按個人口味加鹽和胡椒碎調味便成。



 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!