2024年8月28日 星期三

大亞灣三日兩夜之旅


8月26日(星期一)

今日我哋約咗姑奶和朋友,

一行4人返大亞灣住幾日,

我哋先係蓮塘口岸食飯,

再call滴滴去大亞灣屋企。




今日天氣好好,

老公佢哋話要去黃金海岸沙灘游水,

我唔游水就負責睇財物,

好彩搵到個樹底休息,

唔係就會曬死架啦!

游完水就買碗冰凍綠豆涼粉食,

嘩,

好鬼爽呀!


















晚餐去海鮮市場買海鮮去酒樓加工,

今晚海鮮有蝦、蟶子、扇貝、蠔仔和魷魚仔,

海鮮買咗¥210,

海鮮加工費¥125,

加埋海膽炒飯、蒜蓉炒蕃薯苗、啤酒和蘋果醋,

呢餐總共食咗¥474。












8月27日(星期二)

今朝早餐好豐富,

食海鮮杯麵;

今日要等師傅嚟整洗衣機,

等咗一個上午話下午嚟,

於是係附近食客家菜,

食咗3條野生班仔,

客家豆腐、客家咸雞和炒菜花,

呢餐食咗¥310;

食完飯返屋企等師傅,

點知師傅話呢兩日都嚟唔到,

唯有等我哋下次再返去先嚟整呀!













師傅嚟唔到,

我哋又走去玩囉!

今次去遊船河;

之前買涼粉個亞叔佢識人,

佢識人可以4人¥100,

點知去到話唔得要¥150,

我哋還價最多¥120,

所以我哋就用呢個價錢去遊船河喇!

個老板娘話叫我哋唔好話俾其他遊客聽,

佢哋要¥50位架!

本來游船河好開心架,

可惜我中咗頭獎~中雀屎,

攪到我心情即刻down哂呀!











晚餐係屋企樓下飯店食飯,

炒豆角、炒菜芯、蠔仔煎蛋、釀涼瓜和魚露鴨,

連啤酒和飯,

呢餐食咗¥240。















8月28日(星期三)

今日天氣麻麻哋,

好熱冇咩風,

早餐飲咖啡和食麵包;

老公呢兩日睇咗兩套戲,

之後就call滴滴去十里銀灘3期食午餐,

今餐食潮州菜,

鵝肉片、春菜排骨煲、炒絲瓜、蠔仔肉碎粥和潮州粉粿,

呢餐食咗¥236,

食飽飽就搭京橋巴士¥22位,

去蓮塘口岸過關返香港喇!





















  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!