2024年8月14日 星期三

黃雨返惠州


8月12日星期一

我和老公返咗惠州,

可能黃雨關係啦!

果日冇咩人搭小巴去蓮塘過關,

過兩個關口都好順暢,

簡直直行直過呀!

我哋一出大陸關口就搭永東大巴返惠州。


返到惠州,

搭廿蚊的士就到屋企樓下,

樓下餐廳食埋嘢先返屋企,

雖然唔算平,

但味道又啱我和老公胃口,

所以每次返都會嚟食一次,

呢餐食咗¥89。









响美團優選攞埋我前一日訂嘅物資,

拎返香港有排食啦!









實在太攰,

我和老公頂唔順竟然瞓咗3個鐘頭午覺,

瞓醒後出面落緊大雨,

又行雷又閃電,

唯有叫美團外賣啦!

窰雞套餐~窰雞1隻、辣鹵毛豆、湯2盅、白飯2個¥88.8,

加多份辣鹵豬腳¥16.8,

送咗¥1優惠,

呢餐總共¥104.6。

窰雞D雞胸肉食唔哂,

留起咗個雞胸肉之後煮麵食。









8月13日星期二

惠州天色麻麻哋,

都係間中有霧又有雨,

我和老公落街食咗個早餐後,

去附近街市又買咗唔少嘢,

而且仲買燒鴨下裝¥16,

鹵牛肉、牛肚、豬腸和牛筋拼盆¥31,

河粉¥2,生菜¥1.5,

呢度做咗我和老公嘅午餐,

超豐富,

仲食剩幾件燒鴨添呀!

















陪老公睇咗套戲後,

本來想出街食飯架!

經過曬相舖,

睇下我哋曬嘅大相可以攞未,

呢度曬大相好抵架!

A3相加埋過膠每張都係¥15咋!

買埋大小魔怪鐘意食嘅零食後,

又返屋企叫外賣啦!

手撕雞加蒸蓉小龍蝦¥78.6,

飯後甜品係龜苓膏。










8月14日星期四

今日早晨好豐富,

康師傅牛肉麵加雞胸肉和燒鴨,

午餐就返蓮塘食鵝隻拼飯和雙丸湯飯。








  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!