2024年1月6日 星期六

坪輋雲泉仙館


今日係奶奶忌日,

我哋一家4口連同母親大人和大魔怪女朋友仔,

1行6日齊齊去坪輋雲泉仙館拜祭奶奶;

母親大人第一次入嚟坪輋雲泉仙館,

佢話雲泉呢度環境清幽,

空氣好好啊!













我哋經過後門嘅小市集,

哈哈,

母親大人買嘢仲瘋狂過我呀!

大包小包,

到最後我要將我個環保袋俾埋佢先夠裝呀!






午餐緊係要去食齋啦!

呢餐食咗$520,

啱哂母親大人口味呀!















 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 










2 則留言 :

  1. 雲泉白粥好好食。
    去雲泉一定會買到嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 母親大人都話D粥好好食,佢食咗2碗呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!