2024年1月4日 星期四

考察業務


噚日,

我、老公和姑奶跟佢朋友共5人,

齊齊返惠州行下新地方~仲愷!

朋友帶我哋去午餐,

好特別,

實物揀餸而唔係圖片只供參考,

想食咩就攞個竹牌呀!

我哋揀咗5餸1湯,

剩菜價都係223蚊人仔,

真係超抵食呀!















之後朋友仔車我哋都遊下仲愷高新區,

睇下當地發展潛質,

咁啱俾我見到新彊手工烤饟,

3蚊人仔1個,

我買咗3個,

搣下搣下,

未返到屋企都差不多俾我食哂囉!

之後行程緊係睇樓啦!













晚上經蓮塘口岸過關,

朋友仔介紹呢個綠豆酥和肉鬆餅,

買咗1盒雙拼29蚊人仔,

熱辣辣,

真係好好食呀!

食埋碗崩砂腩麵就過關返屋企囉!









 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







2 則留言 :

  1. 好得意喎, 我都未見過攞個竹牌點菜, 經常上去飲飲食食真開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見,真係好想樣樣都試食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!