2012年11月19日 星期一

韓式泡菜炒五花腩片!


呢幾日天氣涼涼哋,

攪到我D鼻敏感又發作,

食咗粒藥好鬼攰架,

瞓咗一陣就起身煮飯啦!

好彩我預先烚定舊腩肉用少少鹽醃咗佢,

簡簡單單煮個惹味嘅餸菜先得!

呢個餸真係懶人首選餸菜之一呀!

 







材料: 五花腩肉$20、泡菜200g、蒜蓉、2湯匙水、鹽少許、蔥絲

做法: 燒熱水烚五花腩30分鐘熄火唔好開蓋焗15分鐘,

取出清洗後用少少鹽醃1小時;將五花腩切成薄片;

燒熱易潔鑊加少少油,略煎五花腩片至金黃色,

落蒜蓉爆香後,加入泡菜和2湯匙水煮至收汁,

最後將蔥絲放面裝飾便成,好辣嘅可加入1湯匙韓式辣醬加辣架!
 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!