2012年11月26日 星期一

2012年順德之旅~第一天!


星期六嘅天氣真係麻麻哋,

有雨有霧仲有風添;

我哋到達深圳灣時,

已經聚集咗好多旅遊人士,

個個都係去短線旅遊,

無論過香港關、中國關和去廁所等等,

都大排長龍呀!

唔單只人多,

車仲多;

因天雨路滑,

車速慢上加慢,

過中國虎門大橋果段路,

又時時塞車;

唔好理咁多,

導遊帶我哋去餐廳食飯先啦!









食過飯後,

我哋去第一個景點參觀~九江雙蒸博物館!

參觀完仲有酒試架!

我哋齋飲冇買呀!

 

飲完酒,

我哋去咗行公園~順峰山公園!

係呢度買咗支冇添加新鮮蔗汁,

好有草青味架!







走馬看花般,

我哋又去咗行步行街~順德華蓋路步行街!

呢度我哋去咗買刀和李禧記買手信呀!



終於可以返酒店啦~駿景酒店!

係攞房嘅同時,

我哋去咗酒店餐廳食晚餐~均安頭菜豬腩宴!



呢間房都好大,

有個弧形大窗架!

其中兩位同事間房仲大,

除雙人套房外,

仲有電動麻雀枱添;

我冇打牌,

因為太攰啦!

一早瞓咗囉!



 
 

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁
 
 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!