2024年7月29日 星期一

冬菇瑤柱燴生菜


噚日我都唔知食錯咩,

肚痛兼肚瀉,

最慘就係個肚奄奄痛,

成晚都好難受呀!

今日中午我煲咗皮蛋肉丸粥,

晚餐主要炆咗一大鍋冬菇瑤柱,

整咗呢碟冬菇瑤柱燴生菜呀!

今次一次過浸咗200g冬菇仔,

加埋8粒瑤柱落去一齊炆,

炆好待涼放入餐盒放凍箱,

咁就隨時有得食啦!






材料: 冬菇仔200g、瑤柱8粒、薑3片

調味: 蠔油2湯匙、豉油1湯匙、冰糖適量

做法: 冬菇浸軟去蒂揸乾水份備用;瑤柱浸軟後略壓碎;

燒熱鍋落油加薑片煎香,落冬菇和瑤柱炒勻後,

加入調味和3~4碗水(包括浸冬菇和浸瑤柱水)煮滾後,

轉小火慢慢炆30分鐘,最後落生粉水埋芡汁便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!