2024年7月10日 星期三

返惠州渡假去


噚日7月9日,

我和老公兩個人返咗惠州屋企,

經蓮塘口岸過關,

坐永東巴士返惠州,

再轉的士返到自己屋苑,

响樓下小店食個快餐,

涼瓜炒蛋飯¥15加豬雜湯飯¥15,

再加支冰紅茶¥5,

呢餐食咗¥35,

真係超抵呀!





係美團優選買咗D貨,

又淘咗一大堆嘢,

拎返屋企慢慢拆呀!







老公話出面太熱,

東江河果邊又開始落雨,

所以大家都瞓咗個靚午覺後,

黃昏5點半先出門,

我哋call車去惠州水東街合江樓。

合江樓係廣東六大名樓之一,

處於東江和西枝江合流處。

附近有好多美食店和小舖頭。





















行咗一陣和係東江旁抖涼後,

我哋揀咗食椰子雞,

可惜冷氣唔夠,

都幾熱下,

不過D雞真係好嫩,

煲咗好耐都唔硬呀!

加埋D椰青水,

個湯超甜,

呢餐食咗¥158,

食味道!




















食飽飽,

夜遊水東街真係好靚呀!

呢度仲有得遊船河,

有興趣可以玩下架!

再行遠少少就係惠州海鮮街,

呢度好多人食海鮮,

我哋好幾年冇嚟,

成條街都變哂啦!

舊地重遊後就call車返屋企啦!












今日7月10日,

瞓到自然醒真舒服,

同老公去番噚日食午飯嘅小店食早餐,

一碗牛腩河¥15、一份雞蛋肉碎腸粉¥6,

加埋1支仙津¥3(維他奶),

總共¥24。

老公睇埋場歐洲杯先返蓮塘口岸,

未出發前先去買少少零食,

呢D零食係小魔怪指定要買架!

我哋係蓮塘食埋嘢先返屋企呀!
























沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!