2024年7月11日 星期四

絲瓜雞蛋肉片湯


近日胃酸倒流令我感到好唔舒服,

成日個胃都頂住頂住,

瞓覺時又有火燒心嘅感覺,

平時我都盡量唔食藥,

今日終於頂唔順,

食咗粒藥希望可以舒緩下啦!

晚餐都冇咩胃口食嘢,

所以今晚簡單煮咗個絲瓜雞蛋肉片湯,

清清哋,

有湯有肉有菜有蛋,

啱哂我呀!



材料: 絲瓜2條、雞蛋3隻、梅頭豬肉$20、杞子少許、薑3片、蔥粒

醃料: 豉油1.5茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、油少許

做法: 豬肉切片後落醃料醃15分鐘;絲瓜去皮滾刀切件;

燒熱油鑊煎蛋至熟後鏟碎,加入適量熱滾水,

落薑片和豬肉片先滾5分鐘,再加入絲瓜多2分鐘,

按個人口味落胡椒粉和鹽調味,最後灑上杞子和蔥粒攪勻便成。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!