2023年11月30日 星期四

北上半日遊


今日老公和我,

約咗Antia、老Dad、Antia細佬和朋友仔共7人,

一齊去沙田富臨飲茶,

好耐冇食過嘅炸煎堆,

真係好好味道,

仲有隻棟篤企雞又滑又嫩,

呢餐Antia請飲茶又送禮物俾我,

真係多謝呀!




飲完茶後,

我哋4位女士,

約埋另一個朋友,

一齊經蓮塘過關北上購物和飲飲食食,

朋友仔啱啱放工,

係蓮塘口岸商場,

食少少嘢就搭車去海山站行壹海城行番轉呀!

我哋專行超市,

嘻嘻,

大家都滿載而歸呀!












行完都成6點半,

我哋就係附近搵食~金稻園,

叫咗個4人餐376人仔,

額外叫咗煎蠔餅、燒羊排、烤茄子和燒韭菜,

我哋5個人,

每人平均食咗120人仔左右,

超級抵食呀!















今午咁啱係蓮塘見到朋友仔係山姆訂咗D零食,

哈哈,

我和Carman每人攞咗2包,

順便減輕朋友仔負擔呀!

晚上經8點幾蓮塘關口返香港,

我哋都買咗D餅乾糕點(8折),

加埋行超市買嘅嘢,

又豐收了!









 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 









6 則留言 :

  1. 你們玩得好開心呀,你朋友 仔Anita和老DAD,是否以前(英國的生活都可以好港式的Sam wei呀,如果係,幫我問候他們吧,佢封咗筆,好掛住佢呀,佢以前返香港都有和你去旅行的,祝福您們健康快樂!

    回覆刪除
  2. 很可惜,我都看了SAMWEI的BLOG很多年了

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!