2023年11月25日 星期六

超正,冇伏呀


响山姆會員商店買咗牛角酥(33.8人仔)有9個,

安格斯牛肉芝士漢堡 (89.9人仔)有6個,

牛角酥用氣炸鍋氣炸幾分鐘後,

成個牛角酥皮脆內嫩,

呢兩日我和老公差不多日日食一個,

太邪惡但好好味道囉!

今日整咗個西式早餐俾大魔怪食,

加埋杯蘋果汁,

滿足!

另外個安格斯牛肉芝士漢堡,

內裡冇醬汁,

只有安格斯牛肉扒、芝士和漢堡包,

牛肉都幾厚,

我用平底鑊落牛油慢慢煎番熱個麵包和塊牛肉扒,

冇醬汁啱哂我,

想食醬就自己加。

平均15蚊人仔嚟講,

比我預期超好食,

安格斯牛肉扒好嫩又多汁,

我落鑊煎都唔乾身,

唔錯!

所以話今次買呢兩樣嘢都係超正,

冇伏呀!








 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!