2023年11月22日 星期三

深圳福田印力中心&山姆會員商店


今日臨時約咗朋友仔北上,

先去福田印力中心搵食,

再去隔離山姆會員商店行街街;

我哋經蓮塘口岸過關,

搭地鐵2號線(唔使轉車),

由蓮塘口岸站去僑香站A出口,

直行就到印力中心,

佢嘅旁邊就係山姆會員商店。

我哋先去印力食蒙古菜~西貝莜面村。


























朋友仔係美團買咗現金劵,

埋單夾埋246人仔,

牛肉羊肉都好好食呀!

食飽飽竟去行山姆會員店喇!

朋友仔係會員,

我掹車邊入到去朝聖呀!







































全部貨品大大件,

唔怪得其他人個個都帶個大喼嚟啦!

佢哋俾完錢就拆件入喼,

好專業架!

而我只得一個背囊,

和得一對手,

件件都係必買,

拎到CC下呀!

揀咗下面貨品,

希望唔會中伏啦!












大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 我好想知道山姆會員証可以幾個人分開share用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個黁員可以出一張主咭,一張副咭。

      刪除
  2. 哈哈, 妳下次北上都要帶定個大喼啦, 今次買的野有中伏嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時燒雞、牛角酥、黑松露餅乾和蘋果汁都好好味道呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!