2023年11月9日 星期四

又hea遊惠州


小魔怪話好耐冇返惠州,

 佢個回鄉證已經過咗期,

襯12月底仲可以用過期嘅回鄉證過關返大陸,

所以噚日星期三8/11,

我、老公和小魔怪返惠州飲飲食食;

我哋經蓮塘口岸過關,

call滴滴車去大亞灣霞涌食海鮮,

自己買海鮮後去酒樓加工,

呢餐食咗460人仔,

小魔怪話平靚正,

好抵食呀!














食完海鮮,

辦埋私人事後,

我哋就返惠州新屋喇!

途經人民路夜市,

食埋晚餐先返屋企喇!



















响霞涌食午餐期間,

買咗老婆婆親手整嘅花生糖糯米糍,

好多料又大個,

唔錯架!

之後同小魔怪揀咗一大埋零食,

滿載而歸呀!

加入咗屋苑嘅微信美團團購,

想訂新鮮食品,

今日網上訂貨,

明天一早就會送到屋苑附近自取站,

到時經過就可以去攞,

真係唔使出街都可以買到餸呀!

我買咗少少嘢,

試下又真係幾方便喎!










星期四9/11,

落街買咗早餐俾大家食,

小包仔5蚊人仔有6個,

肉燥熱干麵8蚊人仔,

呢餐買咗18蚊,

好抵食呀!








hea到11點幾,

我哋call滴滴車返蓮塘口岸,

上咗2樓食牛肉火鍋,

呢餐食咗386人仔,

我哋覺得好抵食呀!

順便係蓮塘口岸商場行咗個圈,

買埋今晚嘅餸就過關返屋企喇!



























大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


2 則留言 :

  1. 我早兩日也是經蓮塘口岸回港, 口岸真係好多野買呀, 學你上次咁買咗燒肉大閘蟹. 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢幾次經蓮塘口岸,我都買唔停手呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!