2023年11月6日 星期一

五香淮鹽煎雞翼


屋企有樽五香淮鹽,

都用咗好耐囉!

唔知超市仲有冇得賣呢???

我好鐘意用佢嚟醃雞翼,

用咗佢就唔使落其他調味料,

真係好方便架!

今次我用明火慢慢煎香佢,

煎到雞翼皮脆卜卜,

咸咸香香好惹味架!



材料: 雞翼8隻

醃料: 五香淮鹽適量

做法: 雞翼解凍後,用廚紙抹乾水份,响雞翼底面界幾刀,

落醃料醃8小時或以上;從雪櫃取出雞翼放室溫45分鐘;

燒熱易潔鑊加少少油,落雞翼(皮向下)加鑊蓋煎焗2~3分鐘,

將雞翼反轉加鑊蓋煎焗2~3分鐘,將雞翼打側少少煎雞翼兩側,

再慢慢煎多8分鐘至雞翼兩面金黃色便成。



 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!