2022年6月8日 星期三

豉汁涼瓜炆排骨

 

今日炆咗碟豉汁涼瓜炆排骨,

買咗雷公鑿又名大釘嘅涼瓜,

有人話同呢個品種嘅涼瓜炒出嚟冇咁苦喎!

不過老公話所有涼瓜佢都鐘意食呀!



材料: 涼瓜1個、唐排$45、蒜蓉、豆豉粒、紹酒少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、豉油半湯匙、老抽1茶匙、鹽少許、糖1茶匙、1碗半水

做法: 一字排骨洗淨後用醃料醃1小時;涼瓜去囊後切片;


燒熱水落少許鹽,灼涼瓜1分鐘左右後撈起瀝乾水份;

燒熱油鑊落唐排略煎兩面後贊紹酒,
加調味炆排骨30分鐘;

燒熱油鑊落蒜蓉豆豉粒爆香,落涼瓜快炒後,

落排骨(連炆排骨汁)煮至涼瓜熟,最後加少許生粉水埋芡汁便成。


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 那麼, 雀后...你鍾唔鍾意食苦瓜呢? LEE 味餸....如果撇除排骨, 我令可只食豆豉, 都唔食苦瓜. 我覺得但凡係餸菜, 如果D 味是甘甘地苦苦地, D 味好怪 ! *_* 但係, 我又飲苦茶喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前唔食,依家食,苦瓜又名半生瓜,要有人生閱歷先識食架!哈哈!

      刪除
  2. 我暫時還未搵到涼瓜買。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!