2019年6月6日 星期四

節瓜咸蛋肉片瑤柱粒湯


每年包糭,

我都係買新鮮咸蛋包的,

隻咸蛋黃用嚟包糭,

咁D咸蛋白用嚟做咩好呢???

我會留起幾隻咸蛋白用嚟滾湯,

節瓜咸蛋肉片瑤柱粒湯,

簡單又好味道呀!




材料: 節瓜2個、豬肉$20、瑤柱粒廿粒、薑2片、咸蛋白適量

醃料: 豉油1茶匙、糖少許、生粉少許、麻油少許

做法: 豬肉切片後落醃料醃15分鐘;節瓜去皮切片;瑤柱粒略浸一陣;

燒熱6碗水加入薑片、瑤柱粒和豬肉片煮滾後,轉小火慢慢滾15分鐘,

加入節瓜滾多10分鐘後,落埋咸蛋白攪勻便成。

~因為落咗咸蛋白已經夠咸味,所以唔使落鹽呀!


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!