2019年6月26日 星期三

氣炸鍋回歸~菜遠冬菇雞絲脆麵


今日用氣炸鍋整個脆麵底,

唔好講笑原來真係整到架,

仲好鬼脆添架!

今次整咗呢碟菜遠冬菇雞絲脆麵,

下次就可以整素脆麵俾大魔怪食啦喂!






材料: 全蛋麵2個、雞髀肉、冬菇5隻、菜芯適量、蒜蓉、紹酒少許

醃料: 豉油半茶匙、糖半茶匙、鹽少許、生粉少許、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、豉油半湯匙、老抽少許、糖1茶匙、鹽少許

做法: 雞髀肉去皮切絲,落醃料醃30分鐘;冬菇浸軟切絲;

燒熱鍋落全蛋麵灼至軟身後撈起瀝乾水份備用;菜芯灼熟備用;

燒熱油鑊落蒜蓉、雞絲和冬落爆香後贊紹酒,加大半碗水煮至汁濃後,

落生粉水埋芡汁備用;

將灼好的全蛋麵放入氣炸鍋用200度焗5~6分鐘,取出放入碟內,

加入菜芯和冬菇雞絲淋在脆麵上便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我用紅心氣炸鍋呀!我之前嘅post有提過架,你可以去參考下呀!
      http://kitva95.blogspot.com/2019/04/blog-post_10.html

      刪除
  2. 我D同事睇片,睇到嘩嘩叫!大鄉里呢,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢哋可能未食過中國菜嘛,所以覺得好特別囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!