2018年12月29日 星期六

日式薑汁燒肉


有人問我點解仲食豬肉???

我平時買豬肉都會係超市裡豬肉檔買,

有品質保證D,

所以咪繼續食囉!

當豬肉全面停止供應後,

咁就要諗諗改食咩好喇!












材料: 豬肩肉$25、洋蔥半個、炒香芝麻適量

醃料: 豉油1.5湯匙、味醂1湯匙、米酒1茶匙、薑泥連汁1湯匙、糖1茶匙

調味: 豉油半湯匙、味醂半湯匙、糖半茶匙、水2湯匙

做法: 將豬肩肉切片,落醃料醃1小時;洋蔥切絲;

凍鍋落油燒熱落洋蔥快炒至軟身後,放入肩肉片煎至兩面轉色,

落調味煮至汁濃,上碟後灑少許炒香芝麻係豬肉面便成。

~可改用薄身火鍋豚肉片做呢個薑汁燒肉架!

~我鐘意用豬肩肉嚟煮餸,因為佢嘅肉質比較爽口,蒸和炒都好好食架!







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

2 則留言 :

  1. 我雖然冇買豬肉,但出家都食架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果香港真係冇豬肉,都唔知食咩好囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!