2018年12月11日 星期二

沙爹豬皮蘿蔔魚蛋


朋友仔成日都想食我整嘅豬皮蘿蔔魚蛋,

今日我見商場開咗間買火鍋食品嘅舖頭有醬油魚蛋,

於是就買番磅嚟整咗呢個唔辣嘅沙爹豬皮蘿蔔魚蛋,

等今日返蛋糕班時拎去請朋友仔食呀!

P.S呢樽沙爹醬係母親大人返教會時順便買俾我,

香而不辣,

味道唔錯架!










材料: 乾豬皮$20、醬油魚蛋1磅、蘿蔔1個、薑蓉、乾蔥2個(切絲)、

沙爹醬2湯匙、薑蔥(出水用)、鹽少許

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽適量、冰糖粒1湯匙、

雞粉1茶匙、水3.5碗

做法: 預先浸軟豬皮後,用薑蔥出水15分鐘熄火焗15-20分鐘瀝乾水份,

小心清去豬皮上沙粒和豬毛,切件備用;蔔去皮切件;

燒熱鑊落油爆香薑蓉、乾蔥絲和沙爹醬,落豬皮快炒數十下後,

落蘿蔔和調味煮滾,轉小火炆煮20分鐘,加埋魚蛋煮多5至8分鐘,

按個人口味加鹽調味後,如多汁嘅話,可加少許生粉水埋茨汁。

~乾豬皮係雜貨舖買架!

~我整呢個沙爹汁味道偏濃,食得清啖嘅朋友仔煮時可以自行減鹽量呀!

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!