2018年12月15日 星期六

努力加油



小魔怪減肥計劃開始啦!

佢除咗開始做運動外,

連飲食方面都好好配合呀!

今日煮咗冇鹽冇油版嘅白烚菜和雞胸肉,

為咗鼓勵佢能夠持之以恆,

我盡量都會陪佢食(少少)啦!

唔好以為我唔會煮其他餸,

因為老公應該食唔慣咁健康嘅白烚肉,

總有一碟餸啱佢食架!

P.S下面碟芝麻醬配白烚雞胸肉係我食架!

有D味道易入口多D呀!







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 加油呀!不過點解要冇鹽冇油呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話主食白烚菜和肉,唔落鹽油健康D呀!長期食對身體應該唔好,好在佢都會食其他嘢,補得番呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!