2023年10月27日 星期五

養生壺煲粥~皮蛋肉碎粥


今日又試下用養生壺啦!

今次用佢嚟煲粥,

用嘅係冷飯,

落咗豬肉碎和皮蛋一齊煲;

全程原先要煲78分鐘,

但煲到50分鐘左右,

個粥已經好綿架啦!

呢次落咗5碗水去煲粥,

老公和我每人食咗2碗幾粥,

飽飽囉!



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

  1. 我果個養生壺得七八樣, 冇妳呢個咁多功能呢, 我未試過用嚟煲有肉既湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實功能都係差不多,用來用去都係幾個時間咋!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!