2019年9月20日 星期五

XO醬粉絲蝦煲



噚日小魔怪話想要食海鮮,

仲好豪咁俾咗我$50添;

其實我想話俾佢知,

$50唔係買得好多隻蝦咋喎!

不過到最後我都冇收佢錢,

佢想食咩講聲就得,

兩仔乸唔係下下講錢失感情呀!








材料: 蝦16隻、粉絲適量、清雞湯200ml、XO醬適量、蔥粒、蒜蓉

調味: 蠔油2茶匙、老抽1茶匙、鹽少許、糖1茶匙、麻油少許、胡椒粉適量

做法: 蝦去頭(眼位)去鬚挑蝦腸,洗淨後用廚紙索乾水份;粉絲浸軟備用;

燒熱鍋落油,放蝦入鍋內煎至蝦兩面轉色後撈起;

原鍋加少少油落XO醬和蒜蓉爆香,加入清雞湯和調味煮滾後,

落粉絲和蝦煮至差不多收9成汁,

熄火後灑上蔥粒焗1分鐘後便成。

~煎完蝦唔好洗個鍋,因為鍋內有大量蝦膏油,煮粉絲時索哂D蝦膏汁,

所以特別惹味架!

~粉絲我係用雜貨舖買嘅散裝粉絲,我鐘意佢哋係100%綠豆造外,

食落仲特別爽口添架!

~調味方面,唔食得太咸嘅朋友,可以係落蠔油和鹽份量慢慢調節,

調到啱自己口味呀!

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






6 則留言 :

  1. 好鍾意食呢個餸,正呀!

    回覆刪除
  2. 你二少真可愛
    我都係賣散裝粉絲。

    回覆刪除
  3. 今日見到你呢個 post, 我都打算今晚煮架,點個雪櫃有隔夜餸,又慳返。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!