2019年9月18日 星期三

素炒蓮藕豆乾


大魔怪好鐘意食蓮藕,

用蓮藕煲湯或炒菜佢都會食到唔停得口;

今餐就煮咗碟素炒蓮藕豆乾,

簡簡單單又好味道,

我加咗少少辣豆瓣醬落去一齊炒,

特別惹味架!


材料: 蓮藕1節、豆腐乾5塊、麻油少許、生粉水(如需要)

調味: 素蠔油1湯匙、豉油半湯匙、辣豆瓣醬1茶匙、糖1茶匙、水6湯匙

做法: 蓮藕去皮切片;豆腐乾切片;

燒熱油鑊略煎豆腐乾兩面,加入蓮藕片炒勻後,落調味煮至汁濃,

如需要可加生粉水埋芡汁,最後灑少許麻油撈勻便成。

~如果炒肉類時,我都幾常用上面嘅調味料,不過蠔油就落番普通蠔油喇!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!