2019年7月16日 星期二

豬腱兩食~皮蛋瑤柱豬腱粥&五指毛桃豬腱湯


依家香港買豬肉真係好貴好貴,

啱啱買咗一舊豬腱要成$87,

比起以前,

呢個份量只係值$50左右;

今餐買呢舊豬腱,

我分開咗佢嚟煲粥和煲湯,

好彩我哋係會食埋D豬腱肉,

所以一D都唔會嘥呀!







皮蛋瑤柱豬腱粥

材料: 米大半杯、豬腱適量、瑤柱3粒、皮蛋1隻

做法: 豬腱出水後,落鹽醃1小時左右;瑤柱洗沬後用水浸至軟身後拆絲;

皮蛋去殼切粒備用;米洗淨段落少連鹽和油撈勻;

燒熱8碗水,加入米、瑤柱(連浸瑤柱水)和豬腱肉,

用中火煮滾後唔需要加蓋,不斷滾至粥綿後,落皮蛋粒和鹽調味便成。

五指毛桃豬腱湯

材料: 五指毛桃1扎、粟米1條、甘筍2條、豬腱、蜜棗3粒

做法: 豬腱出水後落少許鹽醃1小時;粟米和甘筍去皮切件;

五指毛桃浸一陣略剪碎;燒熱8碗水,放入所以材料煲滾後,

轉小火慢慢煲1.5小時,最後落鹽調味便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!