2019年7月3日 星期三

雜菜明太魚乾湯


上次去韓國釜山買咗一大包明太魚乾返屋企,

部份分咗姐姐當零食食外,

仲有少半包,

我就用咗嚟滾湯喇!

好似今日咁,

煲咗煲素雜菜湯,

老公話好齋咁喎!

我加咗幾塊魚乾落去,

即刻煲湯鮮味好多,

升呢了!







材料: 蕃茄3個、薯仔2個、甘筍2條、椰菜半個、明太魚乾3塊、2片薑

做法: 將蕃茄洗淨切件;甘筍和薯仔去皮切件;椰菜切片;

落少許油先炒香薑片和蕃茄後,加入薯仔、甘筍、椰菜和8碗熱水煮滾後,

轉小火慢慢煲1小時後加明太魚乾滾多30分鐘後,落鹽調味便成。


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!