2019年3月21日 星期四

一期一會釜山6日之旅~第五、六日(完結篇)


3月14日(星期四)

今朝冇係酒店食早餐,

係酒店附近求其搵間餐廳試下食韓式早餐,

哈哈,

看圖點餐亂點一通!









食完早餐後,

我哋搭巴士去釜山市場,

一個巴士站嘅路程轉個彎就到啦!

朋友笑說一上車就要即刻打鐘落車呀!

其實行都可以行到去,

但唔係咁熟路,

都係搭車穩陣D囉!

落車後過對面馬路就係釜山市場喇!

釜山市場四通八達,

周圍附近又有好多商舖,

真係好易迷路架!
















臨走前係市場買咗好多嘢食返酒店開餐,

有韓式豬手、豬尾、紫菜包飯、生菜,

仲叫酒店經理幫我哋叫出名嘅橋村炸雞,

唔好講咁多,

開餐啦喂!






食飽就唔願"郁",

朋友仔繼續出外血拼,

我和另一個團友就繼續係酒店房做"豬"呀!

夜晚先call我哋出去搵食~松亭三代豬肉湯飯。

話說朋友仔話嚟呢度食嘢,

問我哋係酒店識唔識出嚟,

話時話,

我冇嘢叻,

認路都幾好架,

除非未去過啦!

之前經過一兩次都認得下路架!

呢度豬肉湯泡飯和豬雜(豬肚)湯泡飯,

亞珠媽用韓文介紹我哋點食呢個泡飯,

雖然唔識聽,

但佢講得好投入,

仲做埋動作,

讚呀!









3月15日(星期五)

今日係釜山最後一日,

我哋出去食韓國人氣麵包店~isaac吐司,

呢間分店係釜山樂天百貨(釜山總店)對面呀!






唔知係咪我哋大食,

食完仲未覺得飽,

又去搵食啦喂!

我好鐘意食韓國年糕和魚糕,

次次見到都想食番寸,

佢哋嘅湯汁仲好鮮味,

飲埋杯熱湯,

好暖身架!







快樂嘅時光好快過,

又要同釜山講拜拜啦!

本來想叫酒店幫我哋訂兩部的士出機場,

經理話可以幫我哋訂部9人車,

35000won即$244左右,

好抵喎!


每人買咗30kg行李,

我個喼仲有位剩,

都唔係買咗好多嘢啫!

T-money咭仲有錢剩,

係便行店買埋飯糰、蝦條和香蕉奶,

下次再嚟先再入番錢落去就得!






  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

  1. 嘩,個街市好吸引呀,我估我所有行李quota可以在那裏買哂,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,可惜行李冇咩位,唔係我實買好多好多嘢返香港呀!

      刪除
  2. 30kg應該坐港龍?我地都係,連埋旅行袋我剛好30kg。😂😂

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!