2019年3月15日 星期五

一期一會~釜山6日之旅手信篇

3月10~3月15日,

我哋6位travel buddies去咗韓國釜山玩6日,

呢個旅程係咁食食食、買買買,

個個都滿載而歸,

差D逼爆個喼呀!

我哋專登行幾個當地街市,

買咗好多韓國土產返嚟呀!

尤其韓國蕃薯都買唔少架!



 韓國蕃薯
 魚乾
紫菜球



 護髮素&麻油
 一套3個不锈鋼煲

柿乾
廿對韓國襪(呢個買得少呀!)
大碼衫

果仁、花生魚仔、薯片
 見平又貸嘅面膜(綠茶面膜係送的)


牛蒡茶
果仁、合桃、蕃薯條
 韓國餅

香菇魚粉
炸雞粉


T-money咭仲有錢剩,

買埋飯糰、蝦條和香蕉奶呀!
  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

7 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我哋行咗幾個街市,買咗好多乾果呀!

      刪除
  2. 真係佩服你哋嘅購買力。

    回覆刪除
  3. Hello 雀后, 我想請教你, 韓國魚乾可以点煮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見當地人就咁攞嚟食,但睇電視見過佢哋用嚟放湯或涼拌嚟食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!