2019年3月5日 星期二

2019台灣之旅~第一日

2月28日(星期四)

雖然話就話14人一齊去台灣玩,

但我哋都分咗幾個時間過去架!

同我哋一個時段出發嘅就有8人啦!

分別坐國泰和中華航空嘅飛機呀!




 


 今次入住酒店係台北洛碁大飯店松山館

捷運板南線後山埠站行3號出口,

轉個彎就到啦!

好方便架!

而行去饒河街夜市15~20分鐘左右。






放底行李之後,

我哋約埋早到嘅4位朋友,

共12人齊齊去食午餐兼茶點喇喂!









之後再坐捷運東門站,

本來大家想去食鼎泰豐,

點知多人多到呢,

都係放棄了!














係永康街周圍行下,

入咗一間茶館傾下計飲下茶,

順便問人附近有咩好食,

佢哋介紹我哋食宜蘭菜呀!

我哋12人叫咗個10人餐,

以為份量好少,

點知碟碟都大大份,

味道仲唔錯添呀!

可惜我哋3點幾4點先食完嘢,

仲好飽食唔哂,

值得推介!















 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



5 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!