2019年3月25日 星期一

2019帶亞媽去旅行~日本京阪神之旅


明天姐姐、姐夫、母親大人和我,

齊齊飛去日本玩7日呀!

今次帶亞媽去旅行呢個計劃,

大大話話已經plan咗成大半年,

雖然中間有唔少阻滯,

但好彩最後都能夠成行呀!

呢個咁重要嘅功勞,

緊係要多謝姐姐和姐夫啦!

因為呢個旅程所有行程篇排、訂酒店、機票和Book車等,

都係佢哋負責,

就連上網咭都幫我準備埋添!

至於我和母親大人呢,

只負責食食食和玩玩玩,

係咪好爽呢!





  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




5 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!