2019年3月20日 星期三

一期一會釜山6日之旅~第四日


3月13日(星期三)

今朝我哋去參觀金井山梵魚寺,

坐地鐵去老圃站轉90號巴士,

係Beomeosa ticket office站落車(梵魚寺售票處),

雖然話係梵魚寺售票處,

嚟呢度係免費入場架!

提提大家,

呢張T-money咭(即類似香港八達通),

係前幾年去韓國首爾買架,

只要去便行店充值,

搭地鐵、巴士或火車都用得,

好方便架!







韓國櫻花仲未有得睇,

但梅花就開始啱啱開喇喂!




 觀光途中,

有位懂英語嘅導遊伯伯,

話俾我哋知梵魚寺有免費午餐供應,

不過食完餐後要自己清洗碗筷,

咁特別嘅經驗,

我哋緊係要試下啦!


離開梵魚寺,

我哋就搭地鐵去溫泉場站,

諗住浸下免費溫泉水啦!

點知搵咗一輪,

又問埋當地人,

終於搵到喇,

但一場嚟到,

竟然冇開,

超失望囉!







 行到攰就搵間麵包店嘆下午茶,

補充體力後先有力量去Home plus(超市) shopping呀!

呢間home plus係溫泉場站嘅對面,

行完就搭地鐵返酒店,

放低哂所有戰利品係,

肚餓到呢,

諗諗下,

呢兩日好似冇肉落過肚,

餐餐都係掃街或食海鮮,

今餐終於有肉食啦!
















拿,

睇落好似好多肉咁,

但其實呢個份量6個人分嚟食,

每轉燒完每人食3~4件就食哂,

燒3,4轉左右就冇架啦!

而且我哋仲會包好多菜和泡菜一齊食添!

所以應該唔會好肥掛!!!

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!