2019年3月7日 星期四

2019台灣之旅~第三日


3月2日(星期六)

今日終於齊哂14人啦!

食完早餐之後,

繼續司機安排嘅行程喇!

第一站~琉璜谷,

我哋冇行琉璜谷,

只係觀景台度影相咋!

影咗15分鐘左右又要上車去另一個地方呀!









第二站去天元宮,

呢度櫻花仲未開,

剩係門口有幾棵開咗嘅櫻花咋!



走馬看花,

轉眼又到第三個地方~富貴角公園,

遠望海景、燈塔和吹吹風咁啦!



司機早午安排我哋嚟呢度食海鮮,

唔使講,

每人二佰蚊都唔使就有一餐豐富海鮮餐,

呢個份量仲係2圍枱14人食,

每樣餸都係2大碟(除魚外),

超抵食呀!












食飽飽去附近魚市場行下消化下先得囉!

睇到咁多新鮮海鮮,

真係好想再食過呀!




租車有咩好,

行程超隨意,

見有個婚紗廣場,

緊係要落車影下相啦!






第六個景點係淡水紅毛城,

入場費80台幣,

即港紙廿蚊左右,

都算抵喇!











之後慢慢行去淡水海關碼頭呢邊,

冇淡水老街果邊咁多人,

吹吹風,

好舒服架!

我哋一邊食tea,

一邊睇日落,

好嘆啊!














今日行程完畢,

司機車我哋返酒店,

休息一陣又出發去西門町行下喇!

年輕人愛玩嘅地方好熱鬧,

我哋求其搵嘢食,

行咗一陣就返酒店瞓覺囉!




















 
 


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!