2019年3月17日 星期日

一期一會釜山6日之旅~第二日


3月11日(星期一)

酒店經理真係好好人,

佢會send好多釜山觀光和飲飲食食資料俾我哋外,

仲貼心的將資料篇出嚟添,

好抵讚呀!









食過酒店早餐後,

我哋就搭地鐵去釜山站,

搵去機張市場嘅免費巴士呀!









行咗一陣街市後,

我哋就去搵食喇!

上網睇到呢間食評都唔錯,

一於嚟呢度試下啦!







揀咗2條松葉蟹就送兩隻紅蟹,

我哋仲另外買咗9隻鮑魚,

3隻做刺身,

6隻蒸嚟食,

呢餐食咗280000won,

每人$320左右呀!






食飽飽,

仲有時候去shopping,

我哋緊係唔會放過啦!





蕃薯、魚乾和紫菜球都係呢度買架!

坐下午3點免費車返到釜山站,

放低哂所有手信返酒店後,

我哋慢慢行去Lotte Mart,

咪話由酒店行下行下都要成廿分鐘先到架!

一輪超市血拼後,

求其搵間餐廳嚟食晚餐,

本來叫咗個牛排骨煲,

食食下唔對路,

問清先話我哋知原來佢果度剩食豬排骨,

仲即刻改埋餐牌收牛排骨嘅價錢,

好似有少少呃人成份囉!

但論味道又真係唔錯,

可惜太辣,

我喉嚨又唔係咁舒服,

食得好少咋!










  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,日日食食食買買買,都好攰架!

      刪除
  2. 原來你又係住queen's!我地真係好有緣呀!😂無錯呢間酒店d人好好,我地張電話咭黎到先神左,都係老細教我地點樣去買番張sim card咋!同埋佢d早韓國餐好好食,我日日9點半先落去食最尾圍。下次我地都會住番呢間。我地最後果日先去味贊王,之前果晚去左間叫捕盗廳,都好正,你下次去試下,果間有牛肉架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁橋我哋住埋同一間酒店,真係有緣喇!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!