2019年3月19日 星期二

一期一會釜山6日之旅~第三日


3月12日(星期二)

今日行程非常緊密,

第一站去甘村洞文化村與小王子影相,

搭地鐵去土城站轉的士上去。














簡單食過小食後,

又坐的士去搭松島海上纜車。











回程去行下松島雲端散步路,

與海鷗近距離接觸,

原來海鷗最鐘意食蝦條架!








   之後又學人搭巴士去札嗄其海鮮市場,

再行埋南浦洞購物商圈,

行咁多個地方,

好攰架!













今日好似食咗好多嘢,

但成日都未食過正餐,

晚餐就搵咗呢間餐廳~城一家三代烤盲鱔,

食完個肚仲有空位,

係西面大排檔買宵夜返酒店食呀!












  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

  1. 甘村洞文化村真係好多港人去。
    行程日日都咁充實。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係釜山景點之一,好多人呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都鐘意,好多彩色屋,好靚架!

      刪除
  3. 韓國好多小食.你哋真係每年-次聚

    我而家係you tube開咗channel ,支持下

    https://m.youtube.com/watch?v=AQXhToEOI6g

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!