2018年8月6日 星期一

柱候蘿蔔金錢肚牛筋腩


小魔怪終於係馬來西亞返咗嚟啦!

返嚟之後,

佢又要好勤力咁工作喇!

為咗儲錢再飛過去探女朋友仔,

佢話明要慳錢,

所以嚟緊日日都會帶飯返工,

有咩好餸可以帶飯???

我又要開始諗諗先得喇!






新增說明文字









材料: 牛肋條1.5磅、急凍金錢肚1磅、熟牛筋1磅、蘿蔔1條、八角2粒、

香葉4片、熱水5~6碗、老抽適量、紹酒1湯匙、薑2片、

乾蔥頭1個、蒜頭1粒

調味: 柱候醬2湯匙、蠔油1湯匙、豉油1湯匙、冰糖粒1湯匙

做法:將1湯匙紹酒加入凍水內,
放入牛肋條和金錢肚煮至滾,

出水8~10分鐘後取出沖洗,將牛肋條切大件,金錢肚切條;

蘿蔔去皮切件;熟牛筋沖洗後切件;乾蔥頭切片;蒜頭剁碎

凍鍋落先爆香薑、乾蔥片、蒜蓉和柱候醬,加入牛肋條和金錢肚炒勻,


贊紹酒1湯匙,快炒牛筋條和金錢肚沾滿柱候醬和紹酒嘅味道後,

落埋蠔油、豉油、冰糖、八角、香葉和熱水5~6碗(熱水需要浸過材料面),

煮滾後轉小火炆1小30分鐘,
加蘿蔔和熟牛筋炆45分鐘左右熄火(唔好開蓋),

食飯前再加熱煲多30分鐘,最後加少許老抽調色便成。

~如果用普通煲炆嘅話,咁就要落多1~2碗水和炆耐少少啦!


~如果唔夠水嘅話,一定記得要加熱水;

~呢個餸炆定隔日食仲入味架!

~熟牛筋我係佳寶買架!


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!