2018年8月13日 星期一

廣州3日行


上星期六,

我哋一行十人齊齊返廣州探望叔父大人;

我哋由深圳坐和諧號返廣州,

大約1小時15分鐘就到啦!

未去探叔父大人之前,

我哋緊係要搵嘢食醫肚先啦!

呢餐食咗414人民幣,

味道唔錯架!

















先到酒店放低行李,

然後就去探叔父大人;

大病過後的叔父大人唔係咁認得到人,

而且消瘦了許多,

但精神都唔錯喎!





係叔父家坐咗3個鐘,

祈祈BB最開心,

因為有小狗和小貓玩,

玩到唔舍得走添!

晚餐堂姐妹請我哋食飯,

2圍食咗1100人民幣,

超抵食呀!














食剩好多嘢食,

打包咗幾盒返酒店,

而酒店附近有walmart,

買少少明天做早餐和飲品。


星期日,

自由活動,

我哋都好耐冇行過廣州嘅地方,

依家廣州真係變化得好利害啊!

懷舊一下,

我哋9個人(大魔怪冇去到),

每人搭2蚊人民幣巴士去越秀公園行下喇!

最緊係依家行公園係免費架!






坐咗架觀光車直去五羊石像,

然後慢慢行番落嚟,

呢日天氣密雲間中有少少微雨兼好鬼焗,

熱到我哋本來plan咗去食完飯會去聖心大教堂和南越王博物館,

通通取消唔去啦!












唔去其他地方,

陪祈祈坐玩下船仔都好架!

 






 
離開越秀公園,

都唔知去咗邊個出口,

行下行下嚟到呢度搵食喇!




















食飽飽,

胡里胡塗行咗嚟中山紀念堂,

知道如果行哂上面三個地方有特價,

但我哋都係諗住返酒店休息下,

母親大人、姐姐和妹妹妹夫就去做按摩,

鬆下筋骨呀!

至於晚餐就食西餐。










食完飯仲早,

走咗去唱K,

廣州唱K貴過惠州好多,

呢個套餐要318人民幣呀!




至於消夜呢,

就有芝麻糊和綠豆沙喇!
今朝一早9點左右,

約咗堂姐妹飲茶,

叫咗成枱都係點心,

都係食咗600人民幣呀!


 堂姐妹買咗茶葉、黑杞子、蟲草花、雲耳俾我哋做手信,

而我哋就買咗幾包松子仁和蘋果醋返香港呀!


 










6 則留言 :

  1. 伯友愈來愈後生,祈祈個眼袋就愈來愈大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 母親大人染咗髮,精神咗呀!
      哈哈,祈祈太興奮,早起夜瞓,眼袋自然大啦!

      刪除
  2. 我前年跟巴士團上廣州,都係以食為主。廣州地方乾淨過香港,廣州人又友善。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我哋唔識路問人,個個都好友善話俾我哋知呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!