2018年3月30日 星期五

天水圍新北江~海南小廚

噚晚懶得煮飯,

我、老公、小魔怪和佢女朋友,

4個人齊齊落屋苑商場搵食喇!

小魔怪想食川菜,

所以揀咗嚟呢度~海南小廚

由於老公唔食得太辣,

所以我哋揀咗幾個餸都係唔辣版!



口水雞(少辣&汁另上)
豬油渣炒萵芛
四季豆炒腩肉
酸菜生魚(少辣)
酸辣木豆絲(少辣)
 睇菜牌樣樣都好似好辣咁,

其實係可以揀唔辣架!

口水雞D雞肉都幾嫩滑架!

老公話好耐冇食過豬油渣,

好懷念佢嘅味兒喎!

四季豆炒腩肉,

腩肉炸過都幾脆口,

不過如果加番少少辣就更好啦!

炒土豆絲唔酸又唔太辣,

不過有少少油囉!

酸菜生魚D魚肉好滑又冇骨,

裡面嘅配菜大豆芽和酸菜,

我都食唔少,

而且份量都幾大鍋架!

4個人叫咗5個白飯,

2罐可樂2杯豆漿,

埋單都係$370,

都幾抵食呀!






10 則留言 :

  1. 好抵又美味,難得! 海南小廚可能是新開,以前無見到!
    日日煮,又要出去食吓,會開心D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實開咗一段時間架啦!小魔怪成日叫我去試,咪走去試下囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,真係抵食到好過自己煮呀!

      刪除
  3. 哈~ 去川菜館食唔辣,好似無咁惹味喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係囉,可惜老公唔食得太辣吖!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!