2018年3月23日 星期五

日式炒烏冬


好似好耐冇post食譜咁,

不過呢其實我好勤力,

日日都有煮飯,

絕對冇偷懶架!

就好似呢餐煮咗碟日式炒烏冬,

雖然睇落好簡單,

但我都好俾心機煮架!


材料: 烏冬3個、蝦仁10隻、蟹柳6條、魚蛋卷10粒、嗚門卷半條、

椰菜1/4個、甘筍半條

調味: 豉油1湯匙、味醂1湯匙、糖少許、老抽少許

做法: 蝦仁解凍,落少許胡椒粉、鹽和麻油調味;

椰菜切片,甘筍切絲;魚蛋卷切半;嗚門卷切片;蟹柳切粒;

燒熱油鑊落蝦仁煎至兩面熟後上碟;

原鑊落椰菜和甘筍絲快炒,加入魚蛋卷、嗚門卷、烏冬和3~4湯匙水,

煮至烏冬軟身後,落蝦仁、蟹柳粒和調味炒勻至乾身便成。


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!