2009年12月2日 星期三

懶人炒烏冬!

 
失眠原來是一件慘事!
 
昨晚瞓到半夜竟然醒咗,
 
平時我會好快會瞓番,
 
不過唔知點解,
 
竟然瞓唔著,
 
仲聽到老公D鼻鼾聲,
 
好嘈呀!
 
睇睇原來得1點幾鐘,
 
唉!唯有推醒佢叫佢唔好嘈,
 
哈哈!老公竟然識得問我佢平時唔嘈咩???
 
我話我點知喎!
 
平時我一覺天光,
 
今日就瞓唔著嘛!
 
唔夠瞓自然冇心情煮餸,
 
唯有食懶人炒烏冬啦! 
 
驚唔夠食,洗咗2杯米煲飯!
 
有飯、有烏冬,仲有餸添!
     
 

椰菜叉燒炒烏冬
 
 
材料: 烏冬4包、半斤叉燒、乾蔥蓉
 
醬汁: 蠔油、老抽、豉油、糖、粟粉和水大半碗
 
做法: 先將烏冬出水,用少少老抽撈勻上色;
 
落乾蔥蓉炒熟椰菜後加烏冬和醬汁快炒至汁濃,
 
加入叉燒攪勻便成。
 

     

 



黑椒茄子雞柳
 
 

材料: 雞柳、茄子2條、蒜蓉
 
醃料: 豉油、糖、粟粉、麻油、黑椒粒和酒
 
醬汁: 蠔油、老抽、糖和水
 
做法: 雞柳用醃料醃半小時;起油鑊落蒜蓉炒雞柳和茄子;
 
加醬汁煮滾至汁濃為止。
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!