2009年12月24日 星期四

平安夜!

 
早上,
 
收到老公電話,
 
佢話每年我放假都會專登出去同佢飲茶,
 
又係喎!
 
咁咪應承佢囉!
 
點知佢話搵多6個位要埋同事飲茶,
 
激死我啦!
 
明知我唔鐘意搵位和等位啦!
 
仲要我搵埋俾佢D同事,
 
不過俾面老公,
 
唔好係同事面前失威,
 
好啦!順你一次咁多啦!






豬扒兩食(吉列和香煎豬扒)
 
 

材料: 梅頭豬扒4塊、麵包糠、雞蛋1隻、沙律和沙爹醬
 
醃料: 豉油、糖、粟粉和麻油
 
做法:  梅頭豬扒解凍後切粒狀;用醃料醃1-2小時;
 
分一半用pan煎,一半沾雞蛋和麵包糠炸,上碟便成。
 
 

每年平安夜晚,
 
我哋會留係屋企渡過;
 
不過今年小魔怪大個仔啦!
 
約埋同學仔出街打邊爐,
 
年青人有佢哋嘅活動,
 
最梗要唔好攪攪震就得!
 
早D返呀!
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!