2009年12月5日 星期六

孜然豬寸骨!

 
自從係中國買咗孜然粉之後,
 
耐不耐我都想用佢嚟整嘢食。
 
不過老公話孜然味道好怪,
 
但大魔怪和我就非常鐘意啦!
 
大魔怪仲話有燒烤嘅風味呀!
 
所以今日放咗工後落到元朗,
 
見到急凍舖有豬寸骨賣,
 
忍唔住我又買咗嚟整啦!
     
 

孜然豬寸骨
 
 

材料: 豬寸骨、孜然粉、蒜蓉、乾蔥蓉和蔥蓉
 
醃料: 豉油、老抽、糖、酒
 
做法: 用醃料醃豬寸骨半日(醃過夜仲好味道);落油炸豬寸骨至熟;
 
爆香蒜蓉、乾蔥蓉和蔥蓉,加豬寸骨快炒,灑上孜然粉便成。
 
(加埋辣椒粒就perfect啦!)
 

     


     
 
蠔油薑蔥煀鯇魚
 
 

材料: 鯇魚、枝竹、豆腐卜、薑和蔥
 
調味: 蠔油、豉油、老抽、酒、糖和水2碗半
 
做法: 鯇魚洗淨用鹽和胡椒粉醃一會兒;
 
落油鑊煎煎魚兩面至金黃色盛起備用;爆香薑和蔥頭,
 
下調味煮滾後,加枝竹和鯇魚炆5-8分鐘左右,
 
最後落豆腐卜再炆至汁濃,加蔥段便成。(可加粟粉埋獻)    


 

P.S. 買完豬寸骨我先記起大魔怪今早去咗露營,
 
        明天先返屋企。
 
 
唯有留番幾條豬寸骨俾佢食啦!
 
        真係好難先收埋3條俾大魔怪食咋!
 
 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!