2009年12月26日 星期六

Boxing day拆禮物啦!

 
今日係12月26日boxing day,
 
終於可以拆禮物啦!
 
呢份禮物係我想要好耐,
 
不過老公成日話買咗唔知擺邊,
 
所以一直都冇買,
 
好失望啊!
 
近日,我放假無無聊聊行百佳,
 
俾我睇到一個好抵嘅焗爐~皇冠牌$199咋!
 
對一個唔識用焗爐嘅我,
 
梗係想買返屋企當玩具玩吓都好啦!
 
焗吓雞翼和意粉,
 
諗起都想食呀!
 
不過梗係要問問老公意見啦!
 
點知老公話買囉!
 
仲話當係聖誕節禮物添!
 
咁我即刻買咗返屋企,
 
整我第一道用焗爐整嘅美食啦~芝士洋蔥肉醬焗意粉!
 
 
 
 
 


 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!