2009年12月14日 星期一

咖哩薯仔牛根腩煲!

 
咖哩唔單只係我嘅飛弗,
 
仲係小魔怪嘅飛弗添!
 
每次我整親咖哩,
 
佢必定要用大湯碗裝飯,
 
因為想撈汁食飯呀!
     
 

咖哩薯仔牛根腩煲
 
 
材料: 牛腩、牛根、薯仔、利川咖哩汁一罐、薑片和蒜頭
 
調味: 少許豉油、糖、粟粉和水
 
做法: 牛腩和牛根用薑片和紹酒出水;爆香蒜頭後炒牛腩和牛根,
 
加調味炆1小時(水要過牛腩面);
 
落薯仔和利川咖哩汁再炆多30分鐘左右便成。
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!