2023年2月5日 星期日

新春行大運


今日老公約咗佢嘅舊同學,

一行12人齊齊新春行大運,

嘆完個早餐就起程喇!



我哋由雞地出發,

慢慢行去沙埔村,

再去水尾村天空之鏡,

可惜今日天氣麻麻哋,

影唔到山嘅倒影呀!







之後途經錦田樹屋、清樂鄧公祠、洪聖宮、長春園、廣瑜鄧公祠;

逗留差不多2小時,

我哋慢慢行返出元朗方向,

沿途見到好多不同種類嘅花,

真係好靚呀!



























行到好肚餓,

我哋嚟到天空之城美食街搵食喇~Thai Ox Baby,

呢度D午餐好抵食,

份量大又好味道,

老公話佢哋踩單時成日嚟呢度食午餐架!
















食飽飽唔行返去元朗啦!

搭巴士落元朗再轉車返天水圍呀!


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!