2023年2月13日 星期一

螞蟻上樹~冬菇蝦米肉碎炒粉絲


我哋成家都好鐘意食炒粉絲,

我見啱啱買咗半斤粉絲,

即刻浸咗部份炒嚟食喇!

今次炒咗一大碟,

我食粉絲都食飽呀!



材料: 粉絲適量、冬菇8隻、蝦米2湯匙、豬肉碎$15、蒜蓉、蔥粒

醃料: 豉油1茶匙、糖半茶匙、生粉少許、麻油少許

調味: 辣豆瓣醬1茶匙、蠔油1湯匙、豉油半湯匙、老抽適量、糖1茶匙

做法: 粉絲浸軟備用;冬菇浸軟切粒;蝦米浸軟備用;

豬肉碎落醃料醃30分鐘;燒熱油鑊加蒜蓉、冬菇、蝦米、豬肉碎,

炒香後贊紹酒少許,盡量將豬肉碎炒散,炒至豬肉餡料8成熟後,

調味和水大半碗煮滾後,加粉絲炒至乾身後,

最後灑上蔥粒炒勻便成。



2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!